It's simple: you decide once and for all that you aren't going to eat, and there is no further decision to make.

Frukost: svart kaffe, vatten, kosttillskott
Lunch: gurka, 2 st fallaflar (lika stora som köttbullar)
Mellis: en mandarin
.
Tycker faktiskt jag skärpte till mej idag! Jag åt inte så mycket och jag e nt hungrig. Plus jag kommer hinna träna idag eftersom en inlämning har skjutits upp till efter lovet, så jag har mer tid, MEN jag måste träna på några låtar till julavslutninen... Fy nej. jaja vad ska man göra
.
Min kompis har psykiskt sammanbrott, tror jag. Hon blev riktigt ledsen idag och en lärare märkte. Hon pratade med honom. Det fick mej tänka: Tänk om nån lärare ser att jag mår dåligt? Jag vill verkligen inte berätta det här för någon. Vissa vet ju redan att det är jag som skriver denna blogg, men vill absolut inte att nån lärare ska veta det här. De kommer se annorlunda på mej och det kan påverka mitt betyg, och jag vill nt det nu eftersom det är mitt sista år. Hmm... Snälla Gud, få dem att nt märka nåt!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0