It's always better to fade into nothingness than to have a cheeseburger clog your artery.

Åt inget idag, FÖRUTOM lite chips. Nej! men det var allt som tur.
E hos en annan kompis nu. Hon följer också thinspo. Ska sova hos henne så behöver nt äta mycket. Vi kommer typ röka som fan men k att jag bryr mej, behöver nt äta iallafall. Hon har en våg så ska väga mej, hon sa att jag har blivit smalare. YEEY!!! Lite närmare mitt mål är alltid bättre än längre ifrån.
.
Frukost: kaffe, vatten, kosttillskott.
Lunch: light saft, (lite) chips, 2 cigg.
Middag: (många) cigg, vanilj glögg (2.25%)
.
Alkohol innehåller mycket socker, men det e så lite alkohol att jag låter det gå för den här gången ;)
Ska röka lite mer nu, o snacka.

SKA komma ihåg det!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0