It doesn't matter how slowly you go, just as long as you don't stop.

E trött, e trött, e trött, e trött, e trött... O sur. Hela dan har varit sklit, från börja till slut. Jag har inte skärpt mej med maten och jag har inte sovit. Asså va fan!
.
Nu kom jag hem, och eftersom jag har varit i skolan hela dan så har jag inte kunnat ta en cigg, och nu regnar det! det e blött o kallt så jag vill nt gå ut nu... Hela dan e hemsk. Vill bara gå o sova nu o vakna med en bättre dag, där jag inte äter onyttigt.
.
Frukost: 1 dl svartkaffe, kosttillskott
Lunch: 2 msk gröt (m kanel o lite socker), 2.5 mandariner, vatten
Mellis: några chips, en tilltugg (vet ej vad det heter), vatten
Middag: inte ätit än.
.
så som ni ser har jag ätit mycket idag, och jag vill inte fortsätta så här...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0