I feel so wrong when I do right.

Åt nt mycket idag (kalorimessigt) men det kändes som om jag stoppat i mej 2000 kcal (normalt intag). Jag mår så dåligt, så mätt, fastän jag åt 1/10 av det som rekomenderas. Men jag bryr mej nt att det e lite, jag vill bara bli smal. Vill åtminstonde gå ner till 58 kilo innan skolan börjar igen så att alla tänker "Vad smal o snygg hon har blivit!" men det kmr såklart nt hända för ingen märker min viktnergång och att jag blir smal (om det nt e så att jag nt blir smalare...). Justr nu väger jag ca 60 kg (60.9 m kläder). 2 kg to go! Det e ca. 1.5-2 veckor kvar så jag kanske hinner :)
.
Efter nyår, eller när skolan börjat, ska jag skapa en ny kategori. "Träningen" där jag skriver hur jag tränar och vad, hur lång tid osv. Sen kmr jag skapa en kategori med tips om viktnergång, "Tips".

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0