Guess what drug, I'm on ecstasy

Var ute o rökte nyss. Har märkt en sak, att om jag äter mkt (som jag gjorde idag) så hör jag en röst som skriker på mej. Jag vet nt vad för röst eller vad den säger men jag blir skräckslagen, förvirrad och min puls går upp till säkert 150. Jag mår jätte dåligt av det och jag vill få bort rösten. Det betyder att jag måste sluta äta mkt, annars kommer den tillbaka...
.
Ska gå och gymma imorn. Sen ska jag gå till min vän, min älskling. Hon mår nt bra. vill verkligen prata med henne, jag e fett orolig. Hon har oxå en blogg där hon vill gå ner i vikt, men det är mer än så. Hon har vissa andra problem. Ni kan läsa om det här <--- . Hon är en viktig del av mitt liv, hon behöver stöd, och det får hon bl.a. av mej men oxå från läsare och BRA kommentarer.
. Bjuder på en liten låt som jag lyssnar på för att lugna ner mej.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tog bort inlägget, för avslöjande.. Men tack för stödet älskling. Love u!

2011-12-28 @ 00:53:53
URL: http://myjourneytoskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0