Food IS the DEVIL! It'll only bring you one step closer to looking like Fat Bastard.

Uff har haft en fullpackad weekend! HAr inte ens haft tid att sätta mej framför datorn och skriva ett inlägg! Men nu har jag tid igen.
.
Var o tränade idag. 1 tim. 30 min kondis, 20 styrka, 10 streching. Det var ganska jobbigt för jag gav verkligen allt på kondisen, typ hade max level på så att dte var jobbigt, men jag e stolt över mej själv.
Sen gick jag o fika med min mamma, tog en lussebulle så hon inte skulle bli sur elr nåt.
.
Frukost: ett knäckebröd, 6 skivor gurka
mellis (efter träning): en gainomax
Lunch: lusseblle, grönt te.
mellis: lite godis
Middag: lite makaroner m pesto
.
åt ganska mycket. inte bra! vrf. under lover ska jag ha en 3 dagars fasta. inte äta nåt. bara kaffe, tee o cigg, som mina kompisar gjorde. jag vet att jag e lika stark som dem och jag vet att jag klarar det.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0