Fake smile, My style

Skrev ett inlägg tidigare från mobilen, men det blev skumt så jag tog bort det.
.
Sista skoldagen. Det var i knappt tre timmar och det var väl ok. Fick mitt betyg. Det var nt ok. Så jag pratade med min lärare och han sa att det var fel skrivet. Jippi! Då fick jag bra betyg!
.
Var hemma ca 12.30. Sov i 1 timme och sen tog jag en cigg.
Frukost: lite cola zero.
Lunch: några kuber feta med salt, peppar. Lite cola zero.
.
Åt fett mycket. Ska nt äta nåt mer idag, kanske nåt med lite kalorier, men annars: kaffe, vatten o cigg.
Ska träna lite också. Mest rumpa, mage, insida lår så att jag kan få det där mellanrummet mellan låren som smala personer har. det är fett fint. När jag väl har smala ben kan jag använda höga sockor/strumpor för det e fett gulligt att ha så.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0