Don't be weak. Stay strong. Stay proud.

Skulle gå o träna idag. Vet nt om det blir av. Det regnar ute och jag har ont i huvet som fan! Men jag måste gå o träna. Då kanske jag kan suga in mej en cigg utan att mamma märker. hon märkte nästen en gång att jag rökte. Nt bra. Om hon märker e det kört för mej o dieten, för när man ska sluta röka blir man fett sötsugen.
.
Frukost: 3 hasselnötter, kaffe, vatten, kosttillskott.
Hoppas jag nt äter mer än så idag, anske lite vatten, kaffe, sallad, men helst inte mer. Man vill ju nt blir fet.
.
Jag känner att jag har blivit svagare, asså för mat. Jag ger upp så fort jag känner hungern, men det är dte som ska få mej att bli starkare ju. Stakare o modigare, att våga möta hungern för att sedan bli smal, smal och vacker. Det finns så många skäl till att bli smal! Så många bra skäl.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0