Being thin is more important that being healthy.

Jag har lärt mej att inte bry mej vad andra säger. Och det gör jag nu. Vad ni än säger kommer jag inte ändra mej, om ni ger mej komplimanger eller om ni säger att jag är för smal. Jag gör det hät för mej, för att jag vill må bra och för att jag vill se bra ut i min ögon, ingen annas i första hand. Lite egoistiskt men i detta sammanhang är jag viktigast. JAG vill må bra. JAG vill se bra ut. JAG vill och JAG bryr mej inte vad andra säger.
.
Jag tränade inte idag. Kommer någ inte göra det den här veckan för jag har inte den tiden att hinna med det. Jag har för mycket läxor att göra. Kommer säkert gå och träna nästa vecka o under helgen.

I'll do anything and everything to take a picture like this and not be ashamed.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0