Be like a postage stamp... stick with it until you get there.

Kom precis tillbaka från gymmet. Gymmade i ca 1.5 tim. Först 20 min på mån konditionssak där man gick up hela tiden (bra för rumpan) och 20 min på rullbandet. Gick först 10 i "uppförs backe" och sen sprang jag i 10 min.
30 min satt jag i maskinerna. Tränade rumpa, lår, mage, armar o rygg. Sedan strechade jag lite. Ska gå ner i spagat ju! Mår riktigt bra efter träningen! :D
Efter träningen tog jag en dietshake och köpte en lussebulle som jag ska knapra på efter badet.
.
Frukost: vatten, tomat, kosttillskott
mellis? : några läkerol
Lunch: sallad och bröd, 3 st makaroner
Mellis: dietshake o cigg
.
Nu ska jag ta ett bad o titta på idol sen kl 20. Det e ju final ;)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0