Are you hungry? No, I ate before i came here.

Så låter min vardag, speciellt igår. Jag gick till kompis 1. Hennes mamma frågade om jag ville ha mat. Jag sa nej, jag åt hemma innan jag kom. Jag åkte hem o mamma frågade om jag var hungrig. Nej, jag åt hos min kompis. Sen åkte jag t kompis 2. HENNES mamma frågade om jag var hungrig. Nej, jag åt hemma.
Så ni ser, det funkar att ljuga!
Så till slut åt jag:
.
Frukost: kaffe, vatten, kosttillskott.
Lunch: light saft, (lite) chips, 2 cigg.
Middag: (många) cigg, vanilj glögg (2.25%)
Kvällsmål: 7 st makaroner, cigg, 4 tuggor äpple
.
Och jag blev nt hungrig. Idag:
Frukost: 2 cigg, svart kaffe.
Planerar att äta så hela dan, kanske köper lite gurka (90 % vatten).
.
Svar t Althea:
Ja, visst det e bättre än inget, men det e nt det jag hoppades på. Jag trodde jag skulle väga uder 60, men nähä. Idag på morgonen vägde jag mej. 60 kg med lite kaffe i magen. Hmm...


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0